mandag den 6. juli 2009

Barcelona Lovin'!

På lørdag tar jeg på interrail i to uger med mine to veninder og kusine, og jeg GLÆDER mig så meget!! Turen går til Genova, Nice og Barcelona. Og mest spændt er jeg på at opleve Barcelona. Har indtil videre kun hørt positivt om byen, og alle dens fancy butikker, koncertstedet og cool diskoteker. Jeg er allerede så småt gået i gang med at pakke, men kan slet ikke finde ud af at pakke praktisk. Vil egentlig helst kun pakke sommerkjoler og stiletter. Men man må hellere tænke lidt mere praktisk når man skal opholde sig i et tog i over 48 timer i træk. Noget af det jeg b.la. gerne vil fylde min kuffert med ( Hvis jeg havde råd!!) er disse to items (Prøv at tjek sporene på de her snappy støvler! Måske et kommende DIY projekt?)
Photobucket

Sko fra SkoUno i Stockholm (set på pause.se)

Photobucket

Jakke fra Acne (se på pause.se)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar