torsdag den 15. oktober 2009

All eyes on Jimmy Choo!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Imens alles opmærksomhed er rettet mod den kommende Jimmy Choo kollektion for H&M, synes jeg også at det er værd at lægge mærke til H&M's nye strikkollektion. Vi er trods alt på vej imod en helt ubeskrivelig kold vinter...

Især de strikkede leggins er jeg helt vilde med! De minder enormt meget om dem der blev vist i Moschinos efterårskollektion, og så er jeg helt overbevist om at man vil prise sig lykkelig for købet på de kolde morgener i december og januar!

3 kommentarer:

  1. Oi. Parabéns por seu excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa sobre o Brasil e nossa luta contra o comunismo. Abração

    SvarSlet
  2. Hej ditte:)
    håber det er iorden jeg skriver, men læste inde på afashiontale at du har taget en uddannelse som lyder lidt interresant for mig. branding og kommunikation? vil du fortælle lidt om den? hvordan og hvor.
    tak:)
    Line

    SvarSlet