fredag den 11. december 2009

Alt godt fra Highstreet verdenen!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Grundet meget svær eksamensopgave, har jeg været ret fraværende her på bloggen i de seneste par dage. Selvom jeg egentlig ikke har lavet meget andet end at sidde foran skærmen hele dagen lang, har jeg slet ikke haft overskud til at blogge, da jeg til dato aldrig før har været så tidspresset over en eksamensopgave! Nu er jeg tilbage, og det er SKØNT at have tid til atter at oploade blogindlæg, og snuse rundt på forskellige blogge. Her stødte jeg bl.a.på denne skønne modeserie, der kombinerer alt godt fra forskellige highstreet forretninger! Perfekt til en december måned med ikke meget andet end lommeuld i lommerne!

Især kjolen fra H&M (billede 2) er jeg helt vild med! Den ville kunne udgøre en alletiders nytårskjole!! Just saying...

4 kommentarer:

  1. Hvor er den her modeserie fra? Jeg har lidt svært ved at se priser osv. nemlig, og vil virkelig gerne kunne se lidt nærmere - ved du noget om hvornår tingene kommer i butikkerne?:)

    SvarSlet
  2. Hej MAB! Nodeserien er fra Costumes nye online magasin. Jeg ved desværre ikke helt hvornår tingene kommer i butikkerne, men jeg gætter på at det er snart. Noget bestemt du er interesseret i? For jeg smutter i H&M senere i dag, og så vil jeg gerne lige kigge om det du ønsker dig er kommet i butikkerne:)

    SvarSlet
  3. Jeg er vist lidt sent på den med at svare, men det er ok, for jeg bor selv ret tæt på en h&m :) Ellers tak for hjælpen :)

    SvarSlet
  4. Uh, men en ting du kan hjælpe med - har kigget i Costumes nye online magasin, men kan ikke finde den her serie nogle steder - vil du sige hvilken side den er på?:)

    SvarSlet