lørdag den 27. februar 2010

Tavshed på bloggen...

Image and video hosting by TinyPic

Der har været stilhed længe på bloggen..alt for længe, og tak for de mange søde mails jeg har modtaget fra jer om, hvorfor der ikke har været gang i bloggen længe. Svaret er, at jeg i den seneste periode har haft sindsygt travlt! Jeg er begyndt at arbejde på Spalt PR- et livsstils og mode PR bureau med kunder som Bibbi Ghost, Benetton, Velour, Anne Sofie Madsen osv. Men udover dette har jeg også haft nok at gøre med lektier, og på at prøve at få min hverdag til at hænge sammen. Derfor har det at passe bloggen været et fuldstændig umuligt projekt - op til nu, hvor jeg har et langt bedre overblik, end blot for en måned siden.. håber stadig i er derude et sted..?

Øverst er billeder af mine nye Karen Walker bukser, der netop nu kan købes på stylepaste.com for 600 kr, sat 1000 kr ned. Men skynd jer - jeg tror det går hurtigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar